Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Η άμυνα των ξενοδόχων στην κρίση


ΜΟΝΟ ΩΣ ΘΕΤΙΚΗ μπορεί να χαρακτηριστεί η απόφαση των ξενοδόχων του Ναυπλίου και της Αργολίδας γενικότερα, να μειώσουν τις τιμές των καταλυμάτων τους, παρά την αύξηση του ΦΠΑ, κατά 10%. Ως αντιστάθμισμα στην κρίση η μείωση των τιμών – που θα μπορούσε να ήταν ακόμη μεγαλύτερη - διατηρεί την πληρότητα έστω στο 80% για τις ημέρες του Πάσχα. Σε συνδυασμό βεβαίως και με τα άλλα προτερήματα της Αργολίδας, όπως είναι η εύκολη και κοντινή μετάβαση από την Αθήνα, κάτι το οποίο δεν πρέπει να το παραβλέπουμε. Έτσι, σε αντίθεση με άλλες περιοχές που το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού υπάρχουν ξενοδοχεία που βαρούν …μύγες, στο Ναύπλιο κάτι κινείται.
ΤΟ LOW BUDGET, που αρχίζει να εφαρμόζεται στα περισσότερα καταλύματα κρατάει σε σχετικά καλά επίπεδα την αντιμετώπιση της κρίσης από τους ξενοδόχους στην περιοχή, αφού οι οικονομικές προτάσεις διαμονής που κάνουν, αφορούν σε καλά ξενοδοχεία και όχι σε απαράδεκτα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα. Τα οποία άλλωστε είναι ελάχιστα στο Ναύπλιο και τις γύρω περιοχές. Και αυτό αναγνωρίζεται εμπράκτως από τους επισκέπτες, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως συνώνυμο του luxury hoteling, πάντα ο προσεκτικός πελάτης μπορεί να βρει αξιοπρεπέστατα ξενοδοχεία και δεκάδες πανσιόν, ακόμα και με πολυτελείς παροχές, σε τιμές που προσαρμόστηκαν στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ στην τουριστική βιομηχανία λόγω της κρίσης, αρχίζει να λειτουργεί έντονα και εδώ είναι η κρίσιμη καμπή για το ποιος θα επιβιώσει και ποιος όχι. Ενώ λοιπόν εκατοντάδες ξενοδοχεία σε ολόκληρη τη χώρα βγαίνουν στο «σφυρί», καθώς αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, στο Ναύπλιο εν μέσω της κρίσης υπάρχει πληρότητα για το Πάσχα έστω και κατά 80%, έστω και με μειωμένες διανυχτερεύσεις…
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΕΤΙΑ προβλέπεται ότι θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη και για τα ξενοδοχεία. Όταν οι συνθήκες όμως το επιβάλλουν, αναγκάζεσαι να προσαρμοσθείς σε αυτές. Κάπως έτσι σκέφθηκαν και οι περισσότεροι ξενοδόχοι της περιοχής και προσάρμοσαν τις  τιμές.
ΌΣΟΙ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ απλά χάνουν πελάτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: