ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ υπόσχεται η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου από την επόμενη σχολική χρονιά, με διαδραστικούς πίνακες, ψηφιακά βιβλία, αλλαγή της ύλης και καινοτομίες που έχουν στόχο την βελτίωση της εκπαίδευσης. Κουβέντα όμως δεν ακούσαμε από την υπουργό, για την κατασκευή νέων σχολείων όπου δεν υπάρχουν, ώστε να εφαρμοστεί η σύγχρονη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.
ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ηλεκτρονικό σχολείο, που εξαγγέλλεται, χωρίς να έχει λυθεί το κτιριακό πρόβλημα στο Ναύπλιο, στο Άργος και πολλές περιοχές σε όλη την Ελλάδα, πώς θα λειτουργήσει; Πώς θα υλοποιηθούν οι φιλοδοξίες του υπουργείου Παιδείας, και της σχολικής κοινότητας, με άλυτο το πρόβλημα της σχολικής στέγης;
ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ η Άννα Διαμαντοπούλου, στην ανικανότητα των αρμοδίων για την κατασκευή νέων σχολείων και την συντήρηση των παλαιών; Η πάγια τακτική της εξεύρεσης οικοπέδων από τους δήμους, για να κατασκευαστούν κατόπιν νέα σχολικά κτήρια από τον Οργανισμό Σχολικών Κτηρίων, δεν αποδίδει. Μικροσυμφέροντα ή αδιαφορία και ίσως ανικανότητα καθυστερούν επικίνδυνα -σε σχέση με την αύξηση του μαθητικού πληθυσμού- την ανέγερση των κτηρίων. Και όταν τελικά κατασκευαστούν, τότε οι ανάγκες θα έχουν ξεπεράσει και πάλι τις υποδομές.
ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ παράδειγμα το σχολικό συγκρότημα του Νέου Βυζαντίου στο Ναύπλιο. Εικοσιτρία χρόνια φιλοξενείται εκεί ένα επιπλέον σχολείο, τελειώνει και η φετινή σχολική χρονιά, αλλά παρότι αναμένεται αύξηση του μαθητικού πληθυσμού στην συγκεκριμένη περιοχή από τον Σεπτέμβρη, οι υπεύθυνοι ακόμα …μελετούν τι θα κάνουν. Με τους γονείς και τους δασκάλους, από την άλλη, να περιμένουν στην …γωνιά για λίγη πληροφόρηση, σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ οι δήμοι και οι νομαρχίες να λύσουν το πρόβλημα των οικοπέδων (ή στην προκειμένη περίπτωση του παλαιού κτηρίου που προορίζουν για σχολείο), τότε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου πρέπει να προβληματιστεί και να βρει λύση και γι΄ αυτά τα ζητήματα. Δεν είναι δυνατόν να μιλά η Διαμαντοπούλου για σύγχρονο ηλεκτρονικό σχολείο και οι μαθητές να στοιβάζονται σαν τα ζώα σε χώρους που κατασκευάστηκαν από ιδιώτες για καφενεία και μαγαζιά και κατόπιν νοικιάστηκαν για να γίνουν σχολικές αίθουσες. Ούτε βέβαια να συνωστίζονται σε προαύλια που δεν χωρούν τους μαθητές στα διαλείμματα, με τους δασκάλους να αγχώνονται μήπως γίνει κανένα ατύχημα.
ΟΙ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ συνθήκες εκπαίδευσης στη Ελλάδα ξεκινούν από την έλλειψη υποδομών. Και μετά ακολουθεί η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Εκτός κι αν το υπουργείο Παιδείας επιδιώκει εκπαίδευση δύο ταχυτήτων, με σχολεία πρότυπα και σχολεία αχούρια…
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου