Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Η ώρα μηδέν για το κυκλοφοριακό του Ναυπλίου πλησιάζει


ΚΑΚΟΣ ΜΠΕΛΑΣ αναμένεται να γίνει σε λίγο καιρό το κυκλοφοριακό στο Ναύπλιο. Ήδη τα προβλήματα στους δρόμους της πόλης είναι μεγάλα, αλλά αναμένεται να δημιουργηθούν και άλλα σε περιοχές που μέχρι τώρα δεν υπήρχαν. Η διάνοιξη του Αρχαιολογικού δρόμου, αλλά και η διάνοιξη της Χ. Τρικούπη θα φορτώσουν κυκλοφοριακά την Ασκληπιού και την Αγίου Ανδριανού, με αποτέλεσμα - αν δεν υπάρξει πρόνοια και αν δεν ληφθούν μέτρα από τώρα - να μπλοκάρουν οι δρόμοι αυτοί και να κινδυνεύουν οι οδηγοί να εμπλακούν σε τροχαία ατυχήματα.
ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ για τα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα που θα προκύψουν σε λίγο καιρό στο Ναύπλιο, είναι αναγκαία αυτή τη στιγμή, ώστε να δρομολογηθούν άμεσα οι όποιες εργασίες κριθούν απαραίτητες, ώστε να μην επαναληφθούν ολιγωρίες του παρελθόντος, όπως το χάλι που επικρατεί στην Άργους, στην Ενδεκάτη και όπου αλλού φρακάρουν τα οχήματα, ούτε να αναγκαστούν οι υπεύθυνοι να παίρνουν πανικόβλητοι αποφάσεις για αποσπασματικά μέτρα, που δεν δίνουν όμως σοβαρές και μόνιμες λύσεις.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ είναι ένα περίπλοκο και σοβαρό πρόβλημα, και μπορούμε να πάρουμε παραδείγματα από άλλες πόλεις που δεν φρόντισαν εγκαίρως να το λύσουν. Και μάλιστα οι επιπτώσεις από την μη ορθή και έγκαιρη επίλυσή του, δεν αφορούν μόνο τους οδηγούς, τους επιβάτες και τους πεζούς, αλλά όλη την πόλη και την λειτουργία της, σε όλους τους τομείς.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ μόνο με την κατάλληλα σήμανση ή με την τοποθέτηση φαναριών, αλλά με μια συνολική ρύθμιση, που μπορεί να περιλαμβάνει από την μετακίνηση του ΚΤΕΛ, μέχρι την δημιουργία πεζόδρομων, ποδηλατοδρόμων, θέσεων στάθμευσης κλπ.
ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ο κορεσμός των βασικών οδικών αξόνων του Ναυπλίου, θα δημιουργήσει δυσανάλογα πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα, από αυτό που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Η ώρα μηδέν για το κυκλοφοριακό της πόλης πλησιάζει, οι ταχύτητες των αυτοκινήτων μειώνονται συνεχώς, οι πεζοί δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν, η συνολική διαχείριση απουσιάζει και η πόλη είναι καταδικασμένη σε μόνιμη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: