Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010

Προμελετημένο σκάνδαλο το τρένο

ΟΙ ΦΟΒΟΙ για οριστικό κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου φούντωσαν τις τελευταίες ημέρες. Το ίδιο και η σκανδαλολογία που αποδίδει μεγάλες ευθύνες για τα κονδύλια που ξοδεύτηκαν για την ανακατασκευή του δικτύου της Πελοποννήσου. Κονδύλια, τα οποία πάνε στράφι αν σταματήσει το τρένο να σφυράει.


Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ αυτής και της προηγούμενης κυβέρνησης να καταστήσουν λειτουργική και αναγκαία την γραμμή της Πελοποννήσου, ως συνέχεια του Προαστιακού σιδηροδρόμου, ή οι σκοπιμότητες που απέτρεψαν κάποιους να ασχοληθούν σοβαρά με το θέμα του τρένου, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις ώστε να είναι ασύμφορο οικονομικά.

ΠΟΤΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ της γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο δεν λειτούργησε ως συνέχεια του Προαστιακού. Δυστυχώς. Και ποτέ κανένας δεν φρόντισε να γίνει βιώσιμη η γραμμή, ώστε να μην πηγαινοέρχονται τα τρένα άδεια από επιβάτες. Αλλά ποιος να ταξιδέψει με τις προκλητικά αργές ταχύτητες του «μπουντζούρη», που παρότι μπορούσε να πιάσει τις ταχύτητες του Προαστιακού πήγαινε αργά βγάζοντας εκτός προγράμματος τους ταξιδιώτες;

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ τους σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου σε συνδυασμό με την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος για τον …εκσυγχρονισμό του, δείχνει στο βάθος του τούνελ ένα προμελετημένο σκάνδαλο, που οι κάτοικοι του Μοριά δύσκολα θα ξεχάσουν. Η υποβάθμιση του τρένου βαραίνει και ντόπιους πολιτικούς, αλλά και αυτοδιοικητικούς. Όλοι αυτοί, θα χρειαστεί να κάνουν τελικά υπεράνθρωπες προσπάθειες για να πείσουν τον κόσμο ότι δεν υπήρξαν σκοπιμότητες, αλλά αμέλεια από την πλευρά τους για την υποβάθμιση του τρένου, ώστε κάπως να δικαιολογηθούν.

ΑΝ ΜΠΕΙ βέβαια ποτέ κανείς στον κόπο να αναζητήσει ευθύνες, τότε εύκολα θα διαπιστώσει ποιος φταίει. Αλλά επειδή ποτέ δεν πρόκειται αυτό να συμβεί, τουλάχιστον ας θυμηθεί ο πολίτης ότι τα λεφτά του ξοδεύτηκαν τσάμπα… για να εκσυγχρονιστεί η γραμμή και κατόπιν να κλείσει.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο "εκσυγχρονισμος" ηταν κακιστος, με αποτελεσμα αργες ταχυτητες και ενα εκτροχιασμο. Εκει οφειλοταν σε αρκετο βαθμο η χαμηλη ταχυτητα και η κακη ποιοτητα μετακινησης (αναπηδησεις κλπ). Απο εκει ξεκινησε και το τελος, μαζι με τον κακο σχεδιασμο δρομολογιων (ομοιομορφα και οχι στοχευμενα, με πυκνωση απο απογευμα παρασκευης ως πρωι δευτερας και αργιες, μηδεν πληροφορηση στον Προαστιακο - δεν ηξεραν καν οτι υπηρχε κατι τετοιο).

Ανώνυμος είπε...

Αληθεια, γιατι δεν συνδεεται το ΚΤΕΛ αργολιδας με κανενα σταθμο του προαστιακου?
Γιατι επισης δεν υπαρχει γραμμη ΚΤΕΛ απο Αργος η Ναυπλιο για την πολη της Κορινθου? Συμφωνιες αποκλειστικοτητας χωρων?