Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010

Δήμαρχε Ναυπλίου, τί κάνεις με το κυκλοφοριακό;

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ φορά έρχεται στην επικαιρότητα το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Ναυπλίου. Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος η κατάσταση ήταν δραματική, δεδομένου και του αποκλεισμού του λιμανιού, λόγω της προσέλευσης των κρουαζιερόπλοιων.


ΚΑΜΙΑ λογική εξήγηση δεν μπορεί να δοθεί, για την αδιαφορία επίλυσης του σοβαρού αυτού προβλήματος, που πνίγει την πόλη. Το «βόλεμα» της εύκολης λύσης με το λιμάνι του Ναυπλίου που επί σειρά ετών μετατρέπεται σε απέραντο πάρκινγκ, κάποια στιγμή θα πάψει οριστικά να υπάρχει. Και βέβαια μαζί με τους χώρους στάθμευσης μεγαλώνει και το πρόβλημα γενικότερα του κυκλοφοριακού στο Ναύπλιο.

ΚΑΙ ΜΙΑΣ και ο δήμος φαίνεται αδύναμος να τακτοποιήσει τα του οίκου του, με δικές του ιδέες, υπενθυμίζουμε ξανά κάποιες από τις προτάσεις, που είχαν καταθέσει πριν από χρόνια η Ομοσπονδία Επαγγελματιών, ο Εμπορικός Σύλλογος, το Σωματείο Επισιτιστικών Επαγγελμάτων, η Ένωση Ξενοδόχων, ο Σύλλογος Ενοικιαζόμενων δωματίων και ο σύλλογος Τουριστικών Καταστημάτων.

-Μεταφορά του ΚΤΕΛ και στην ήδη υπάρχουσα διεύθυνσή του να περνάει μόνο για να παραλαμβάνει τους πελάτες.

-Δημιουργία τεσσάρων έως πέντε σημείων των TAXI (πιάτσα)

-Απαγόρευση στάθμευσης των φορτηγών και λεωφορείων, απέναντι από την ταβέρνα «Ναύπλιος» (πρώην Καραμανλής) όλο το 24ωρο.

-Απαγόρευση φορτηγών και λεωφορείων που σταθμεύουν απέναντι από την ΔΕΗ στο χώρο του Parking και επίσης μεταφορά φορτηγών απέναντι από τον Άγ. Αναστάσιο τουλάχιστον για τα Παρασκευοσαββατοκύριακα και τα τριήμερα να σταθμεύουν στο Parking της Νομαρχίας.

-Στην Αμαλίας, να μην επιτρέπεται παρκάρισμα πάνω από μια ώρα.

-Στην 25ης Μαρτίου να μην παραμένουν μεγάλου όγκου αυτοκίνητα, αλλά και να βρεθεί τρόπος, ώστε τα αυτοκίνητα υπηρεσίας του ΟΤΕ και της ΔΕΥΑΝ να σταθμεύουν σε συγκεκριμένο χώρο.

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, λοιπόν, να υπάρξει και κυρίως να εφαρμοστεί μια μελέτη για τα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα που υπάρχουν στο Ναύπλιο, ώστε να δρομολογηθούν άμεσα οι όποιες εργασίες κριθούν απαραίτητες και για να μην επαναληφθούν ολιγωρίες του παρελθόντος, ας εφαρμοστούν χωρίς οικονομικό κόστος οι παραπάνω προτάσεις μπας και δούμε «άσπρη μέρα». Για να μην πάθουμε, όσα έπαθαν, άλλες πόλεις που δεν φρόντισαν εγκαίρως να λύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: