ΛΙΓΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχουν αντιληφθεί τα οφέλη του σιδηροδρόμου για την Αργολίδα, αν και εφ΄ όσον όμως κινείται με γρήγορες ταχύτητες και διανύει την απόσταση Αθήνα – Ναύπλιο σε μιάμισυ ώρα, αντί του διπλάσιου χρόνου που κάνει μέχρι τώρα με τις βραδυπορίες που επιβάλλονται στους μηχανοδηγούς.
ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ η επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου με τις υπάρχουσες συνθήκες και όλα δείχνουν ότι στον σχεδιασμό του ΟΣΕ περιλαμβάνεται η διακοπή των δρομολογίων. Δεν εξηγείται διαφορετικά η επαναλειτουργία μετά από μια πενταετία χωρίς καμιά προβολή των δρομολογίων, ούτε η αδιαφορία με την οποία αντιμετωπίζονται οι βλάβες που σημειώνονται στους τροχούς, ούτε βέβαια δικαιολογούνται οι βραδυπορίες με ταχύτητες των 20 χιλιομέτρων την ώρα αντί των 120 χιλιομέτρων που δύναται να κινηθεί ο σιδηρόδρομος.
ΤΟ ΤΡΕΝΟ των 20 και 40 χιλιομέτρων την ώρα, αυτή τη στιγμή μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο συνταξιούχους, ή αργόσχολους και χρειάζεται υπομονή, ελεύθερο χρόνο, ή και τα δύο μαζί. Αποτέλεσμα είναι να γίνονται τα δρομολόγια με άδεια βαγόνια και ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο να θεωρείται όλο και πιο πολύ ασύμφορος.
ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ σε αυτές τις εκλογές να ειπωθεί όλη η αλήθεια για τον σιδηρόδρομο της Πελοποννήσου, που όζει και …μπάζει από την στιγμή που ολοκληρώθηκε το έργο της ανακατασκευής της γραμμής, μέχρι σήμερα.
ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ όμως που - εξαιρουμένου του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Μανιάτη, του ΣΥΡΙΖΑ και μεμονωμένων άλλων φωνών-, κανείς άλλος δεν μιλάει για το θέμα του σιδηροδρόμου. Αν όμως κοιτάξει κάποιος προς την πλευρά της Κορινθίας, εύκολα θα αντιληφθεί την αλματώδη ανάπτυξη που συντελείται εκεί λόγω του προαστιακού σιδηροδρόμου. Δεν λείπουν δε οι περιπτώσεις επιβατών που μετακινούνται καθημερινά με τον προαστιακό, αφού κατοικούν στην Κόρινθο ή πέριξ αυτής και εργάζονται στην Αττική. Ακόμα και για έναν καφέ –που λέει ο λόγος – ένας Αθηναίος δεν θα διστάσει να πάει στην Κόρινθο και κατόπιν να επιστρέψει.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΑΡΓΟΛΙΔΑ οδηγείται μεθοδευμένα στην απομόνωση. Ποιος άραγε θα μετακινηθεί με το τρένο από την Αθήνα προς το Άργος ή το Ναύπλιο όταν χρειάζεται για το ταξίδι του αυτό να σπαταλήσει περισσότερες από 3 ώρες;
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ του Ελληνικού Σιδηροδρόμου δεν πρέπει η Αργολίδα τουλάχιστον, να επιτρέψει να περάσει. Και μάλιστα μετά από τόσες επενδύσεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια, όπως έγραφε και πριν από λίγο καιρό το Δίκτυο «Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ.» προς τον υπουργό Μεταφορών: «έχετε μια τελευταία ευκαιρία να επανορθώσετε, αποτρέποντας το έγκλημα της ντε φάκτο κατάργησης του σιδηροδρόμου στα δύο τρίτα της χώρας. Εάν την χάσετε, δεν θα πληρώσει μόνο η παράταξή σας βαρύτατο (αλλά και δίκαιο) πολιτικό κόστος, αλλά θα μείνετε στην ελληνική πολιτική ιστορία ως ο Ηρόστρατος των ελληνικών σιδηροδρόμων, ο αντι-Τρικούπης».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου